درب فریم لس شیراز

راهنمای خرید درب فریم لس شیراز

در اختیار داشتن راهنمای خرید درب فریم لس شیراز اهمیت خاصی دارد. چراکه کمک می‌کند بهترین و با کیفیت‌ترین این محصولات را انتخاب و خریداری کرده و در مصارف مد نظر خود مورد استفاده قرار دهید. همان‌طور که می‌دانید درب‌ فریم لس یکی از محبوب‌ترین درب‌های ساختمانی محسوب می‌شود که طراحی خلاقانه‌ و مینیمالی دارد. به این نوع درب‌ها درب چهارچوب مخفی و یا درب بدون چهارچوب نیز می‌گویند. چراکه چهارچوب آن‌ها قابل مشاهده نبود و به پوشش و یا روکوب هم نیازی ندارند.

درب‌های فریم لس انواع مختلفی داشته و به سبک‌ها و مدل‌های گوناگونی هم طراحی و تولید می‌شوند تا پاسخگوی نیازهای متنوع و مصارف مختلف کاربران باشند. پس پیش از خرید درب فریم لس در شیراز توجه به نکاتی ضرورت دارد. در این مقاله به ارائه مطالبی در این زمینه خواهیم پرداخت و مهم‌ترین ویژگی‌هایی را که باید پیش از خرید این محصولات به آن‌ها دقت داشته باشید، مرور و بررسی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

راهنمای خرید درب فریم لس شیراز

درب فریم لس چیست؟

پیش از خرید درب فریم لس در شیراز بهتر است درباره این محصولات اطلاعات کافی به دست آورده و بدانید که این محصولات ساختاری مدرن و زیبا دارند و به عنوان درب اتاقی و یا درب اتاق خواب مصارف فراوانی را به خود اختصاص داده‌اند. این درب‌ها به لحاظ ساختار مشابه درب‌های معمولی طراحی می‌شوند. اما نحوه و محل نصب و کارگزاری چهارچوب‌های آن‌ها با درب‌های معمولی فرق می‌کند. این چهارچوب در درب فریم‌ لس شیراز درون دیوار جای می‌گیرد تا شما نتوانید هیچ اثری از آثار آن را مشاهده کنید.

 وجود این ویژگی در درب بدون چهارچوب کمک می‌کند تا عملکرد لنگه در حفظ شده و بهبود پیدا کند و از سوی دیگر جلوه بصری جالب توجهی ایجاد نماید. درب بدون چهارچوب از یک چهارچوب آلومینیومی و البته مخفی به وجود آمده است که امکان نصب و پنهان شدن آن درون نازک کاری دیوار وجود دارد. از آنجایی که در فرایند طراحی و تولید درب بدون چهارچوب به اصول سبک مینیمال و دکوراسیون مدرن توجه می‌شود پس هیچ گونه عنصر اضافی در آن به چشم نمی‌خورد. به همین دلیل نیز برای این محصول روکوب در نظر گرفته نمی‌شود.

درب فریم لس شیراز با توجه به نوع نیازها و مصارف خریداران با جنس‌ها و متریال‌های مختلفی ساخته می‌شود که از مهمترین آن‌ها می‌توان به چوب، آلومینیوم، شیشه و…. اشاره کرد. برای این نوع درب روکش‌های مختلفی هم در نظر می‌گیرند که توجه به ویژگی‌های آن‌ها پیش از خرید درب بدون چهارچوب ضرورت دارد. برای اینکه این درب‌ها خاصیت ضد آب و رطوبت پیدا کنند هم می‌توانند از روکش پی‌وی‌سی و یا روکش hdf استفاده کنند. به طور کلی و با کمک درب فریم لس شیراز می‌توانید به راحت‌ترین شکل ممکن دیوارهای اطراف را با درب مورد نظرتان یکپارچه و همتراز سازید و سطحی صاف و هموار به وجود آورید.

پروفیل درب فریم لس شیراز

یکی از مهمترین نکاتی که باید در راهنمای خرید درب فریم لس شیراز به آن اشاره شود پروفیل به کار رفته در ساختار این محصول است. به طور کلی می‌توان گفت اصلی‌ترین بخش این نوع درب‌ها همان پروفیل چهارچوب است که باید مقاومت بسیار بالایی داشته و از استحکام کافی برخوردار باشد تا بهترین عملکرد را از خود نشان دهد. پروفیل درب بدون چهارچوب در محل واقع شدن لولاها و قفل مگنتی مورد استفاده قرار گرفته و دو نوع اصلی آهنی و آلومینیومی دارد. هر کدام از این محصولات از ویژگی‌های خاص خود برخوردار شده‌اند.

برای نمونه تولید کنندگان می‌توانند درب بدون چهارچوب را با پروفیل آهنی و در ابعاد ۳۰ در ۶۰ یا ۴۰ در ۸۰ طراحی و تولید نمایند. در حالی که پروفیل آلومینیومی در محل لولاها و قفل مگنتی کاربرد دارد. نکته دیگر به مراحل نصب این درب‌ها مربوط می‌شود که در حالت معمول سه گام اصلی را در بر می‌گیرد. در مرحله اول ساب فریم این درب‌ها نصب شده و در گام دوم چهارچوب آلومینیومی درب در محل خود قرار می‌گیرد. سپس و در گام نهایی رگلاژ بدنه اصلی درب فریم لس شیراز صورت می‌پذیرد.

خرید درب فریم لس در شیراز
خرید درب فریم لس در شیراز

زمان نصب درب فریم لس

پیش از انتخاب و خرید درب فریم لس در شیراز باید توجه ویژه‌ای هم به بهترین زمان نصب آن داشته و تصمیم به موقعی برای اجرای این پروژه اتخاذ کنید. از نظر کارشناسان بهترین زمان نصب درب فریم لس شیراز موقعی است که نازک کاری ساختمان صورت می‌پذیرد. چراکه باید ساب فریم درون دیوار نصب شده و سپس بر روی آن فریم آلومینیومی جای بگیرد. با اجرای این فرایند در موقع مناسب کمک خواهید کرد تا درب مورد نظر در اثر باز و بسته شدن، دیوار مجاور خود را دچار آسیب‌هایی از قبیل ترک خوردگی نکند.

با این حال ممکن است فرایند نازک کاری ساختمان به اتمام رسیده و شما تمایل به نصب درب فریم لس شیراز داشته باشید و از سوی دیگر دهانه دیوار به اندازه کافی بزرگ به نظر برسد. در این صورت بهتر است ابتدا ساب فریم با کوچکتر در نظر گرفتن درب‌ها نصب شود و پس از آن فریم آلومینیومی در جای مناسب خود قرار بگیرد. حواستان باشد که ابعاد درب را کوچکتر از حد استاندارد و یا متعارف در نظر نگیرید.

قیمت درب فریم لس

بدون شک یکی از مهمترین نکات پیش از خرید درب فریم لس شیراز بررسی قیمت آن است. لازم است بدانید که قیمت و هزینه قابل پرداخت برای خرید این محصول یک نرخ ثابت و قطعی نبوده و نمی‌توان برای آن رقم دقیقی در نظر گرفت. پس برای محاسبه هزینه این در باید به چند فاکتور و یا عامل مهم دقت داشته و آن‌ها را بررسی کنید‌. یکی از مهمترین عوامل موثر بر قیمت درب فریم لس شیراز برند و شرکت سازنده آن است. هر کدام از شرکت‌های سازنده برای محصولات مد نظر خود از ویژگی‌ها و کیفیت‌های خاصی استفاده می‌کنند که بر قیمت آن‌ها تاثیرگذار است.

شرکت‌های با اعتبار و تجربه بیشتر محصولات با کیفیت‌تری تولید کرده و ذائقه و سلیقه مشتریان و مخاطبان را به خوبی می‌شناسند. در حالت معمول این شرکت‌ها قیمت بالاتری را برای محصولات خود در نظر می‌گیرند. علاوه بر این مورد وزن لولای مخفی به کار رفته در ساختار درب­های فریم لس، نوع قفل، ضخامت روکش چوب، اندازه لنگه در، شیوه و سبک طراحی، رنگ و امکانات و ویژگی‌های خاص و…. قیمت درب فریم‌ لس را با تغییر و تحول مواجه می‌سازد.

تاریخ انتشار : 1403/06/28 منبع : frameless door store

امتیاز شما به این مقاله 5