درب ضد سرقت پیوت

درب ضد سرقت پیوت را می‌توان یک نوع درب مخفی به شمار آورد که از امکان نصب شدن درون دیوار نیز برخوردار شده است. یکی دیگر از مهمترین ویژگی‌ها و مزایای این درب‌ها این است که شما می‌توانید آن‌ها را از هر دو طرف باز و یا بسته کنید و با کمک‌شان صرفه جویی قابل توجهی در محیط مورد استفاده به عمل آورید. اگر ورودی ساختمان شما بزرگ است و فضای وسیعی در اختیار دارید بهتر است از درب ضد سرقت پیوت برای آن استفاده کنید. این درب‌ها توانایی تحمل بسیار بالایی داشته و قادرند بیش از ۵۰۰ کیلوگرم وزن را تحمل نمایند. درب ضد سرقت لولا محور امنیت بالایی داشته و می‌تواند خیال شما را از این بابت نیز راحت سازد.

368,000,000 

(2 بررسی مشتری)

درب ضد سرقت پیوت که به آن درب لولا محوری نیز گفته می‌شود محصول جدیدی است که در معماری مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع درب‌ها از طراحی خاص و ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار شده‌اند که آن‌ها را از درب‌های معمولی متمایز می‌سازد. برای نمونه بر روی لولای بالا و پایین واقع شده و تحمل وزن بالایی هم دارند. افرادی که تمایل دارند زیبایی و جذابیت خاصی به سازه مد نظر خود ارائه دهند می‌توانند از درب ضد سرقت پیوت و یا محوری و لولا پاشنه‌ای کمک بگیرند.

در این مقاله به ارائه مطالبی درباره درب‌ لولا پیوت محبوب و پرطرفدار خواهیم پرداخت و برخی از مهمترین ویژگی‌های آن‌ها را مرور و بررسی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

درب ضد سرقت پیوت
درب ضد سرقت پیوت

درب ضد سرقت پیوت چیست؟

درب ضد سرقت پیوت همان‌طور که از نامش نیز مشخص شده یک نوع درب ضد سرقت است که تفاوت‌هایی با درب‌های معمولی دارد. یکی از مهمترین این تفاوت‌ها محل نصب لولاها در این نوع درب است. لولاها در این محصول در بالا و پایین نصب شده و برخلاف درب‌های معمولی در یک طرف چهارچوب جای نمی‌گیرند. این درب‌ها می‌توانند به صورت دورانی و یا چرخشی از صفر تا ۱۸۰ درجه باز و یا بسته شوند. شیوه طراحی آن‌ها نیز ممکن است به صورت فریم‌دار، بدون فریم، یک جهته یا دو جهته با ۳۶۰ درجه چرخش باشد. این درب‌ها می‌توانند به شکل دستی و یا اتوماتیک باز و بسته شده و با جنس بدنه‌های مختلفی به وجود آیند.

شما می‌توانید برای درب ضد سرقت لولا محور مد نظر خود از دستگیره‌های متفاوت، یراق آلات گوناگون، پیچ و مهره و… استفاده کرده و بر اساس سلیقه و تمایل شخصی خود این محصولات را طراحی نمایید. این درب‌ها مانند درب فریم لس قابل استفاده و نصب در موقعیت‌ها و مکان‌های گوناگون است. پس فرقی نمی‌کند که محیط مد نظر شما یک ساختمان مسکونی باشد یا اداری و محل کار، هتل، ویلا، مرکز خرید و…. در هر صورت می‌توانید از درب ضد سرقت پیوت برای زیباسازی و امنیت بیشتر و حفاظت از محیط استفاده کنید.

مزایا و معایب درب ضد سرقت پیوت

درب‌های لولا محوری و پاشنه‌ای مانند دیگر محصولات و صنایع ساخت بشر دارای مزایا و معایبی هستند که توجه به آن‌ها پیش از خرید ضرورت دارد. یکی از مهمترین مزایای این نوع درب ظاهر شیک و منحصر به فرد آن است. چراکه در ساختار آن از چهارچوب استفاده نشده و طراحی مدرن و جدیدی دارد. در حالت معمول درب‌های ضد سرقت لولا محوری در ابعاد و اندازه‌های بزرگ طراحی می‌شوند تا پاسخگوی نیازهای مشتریان باشند. به همین دلیل تولید کنندگان می‌توانند بر روی آن‌ها طرح‌ها و نقش‌های متنوعی را به اجرا در بیاورند تا ظاهر مطلوب‌تری به دست آورند و مناسب برای کاربرد در موقعیت‌های گوناگون باشند.

درب ضد سرقت پیوت
درب ضد سرقت پیوت

با وجود این مزایا توجه به معایب درب­های ضد سرقت پیوت نیز پیش از خرید ضرورت دارد. یکی از مهمترین معایب این نوع درب عدم تناسب و سازگاری آن با فضاها و یا خانه‌های کوچک است. پس بهتر است این نوع درب را برای فضاها و خانه‌های بزرگ مورد استفاده قرار دهید. درب‌های لولامحوری در انواع فریم‌دار و یا بدون فریم تولید شده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند. در مدل فریم لس این درب‌ها نیازی نیست کف را تخریب ساخته و یا چهارچوب را در زمین جای دهید.

با این حال اگر در مناطق باد خیز کشور سکونت دارید بهتر است از این نوع درب استفاده نکنید و یا در صورتی که در خانه خود کودک دارید حواستان به ایمنی وی باشد و حتماً از تولید کننده درخواست نمایید که شیارهای انگشتی برای آن در نظر بگیرد. درب ضد سرقت پیوت در ساختار خود چهارچوب ندارد. به همین دلیل ممکن است گرد و غبار و آلودگی به راحتی به فضای مد نظر شما راه پیدا کرده و دغدغه‌هایی به وجود آورد.

بررسی قیمت درب ضد سرقت پیوت

افرادی که تمایل به خرید درب ضد سرقت پیوت دارند به نکات و عوامل زیادی توجه نشان داده و مواردی را بررسی می‌کنند که یکی از مهمترین آن‌ها در نظر گرفتن قیمت این درب است. قیمت و هزینه قابل پرداخت برای خرید و سفارش این درب یک نرخ ثابت و قطعی نبوده و نمی‌توان برای آن رقم دقیقی در نظر گرفت. پس برای محاسبه و برآورد قیمت آن باید به چند عامل و یا فاکتور مهم دقت داشته باشید که یکی از اصلی‌ترین آن‌ها متریال مورد استفاده در ساخت است. در حال حاضر این درب‌ها با جنس شیشه، چوب، فلز و… ساخته شده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند و هر کدام از ویژگی‌ها و قیمت خاص خود برخوردار شده‌اند.

علاوه بر این عامل قیمت درب ضد سرقت پیوت تحت تاثیر یراق آلات و لوازم جانبی و کیفیت آن‌ها نیز قرار می‌گیرد. شما می‌توانید این نوع درب را بدون هیچ گونه محدودیتی در ابعاد و اندازه‌های مختلف انتخاب و خریداری کنید و یا از مجموعه تولید کننده بخواهید که آن را مطابق با مصارف شما در متراژ  مد نظرتان طراحی کند. حتی می‌توانید از این درب‌ها برای ارتفاع‌های بیشتر از ۵ متر نیز استفاده و بابت سفارش خود قیمت خاصی پرداخت نمایید. درب‌های ضد سرقت پیوت می‌توانند ویژگی‌ها و امکانات دیگر و بیشتری هم داشته باشند که به قیمت و هزینه قابل پرداخت برای خرید آن‌ها اضافه می‌کند.

برای نمونه ممکن است تمایل داشته باشید درب ضد سرقت شما ضد حرارت و گرما هم باشد و یا تجهیزات خاصی برای آن در نظر داشته باشید. وجود این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها به افزایش قیمت درب ضد سرقت پیوت منجر می‌گردد.

تاریخ انتشار : 1403/06/17 منبع : Pivot anti-theft door

2 دیدگاه برای درب ضد سرقت پیوت

  1. سارا میرزایی

    سلام قیمت توی سایت با هزینه لولا هست یا بدون لولا؟

  2. سارا میرزایی

    با توجه به در معرض آفتاب و رطوبت بودن درب‌های ورودی از چه پوششی برای روی درب استفاده می کنید که زود آسیب نبینه؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *