نمایندگی درب فریم لس

نمایندگی درب فریم لس

با سلام خدمت همه عزیزان علاقه مند به صنعت معماری و طراحی داخلی با توجه به سوالات متعددی که همکاران گرامی در خصوص اخذ نمایندگی درب فریم لس در شهرهای مختلف کشور داشتند، مجموعه ITALDOOR تصمیم به اعطای نمایندگی فروش درب فریم لس به صورت محدود و با اولویت شهرهای بزرگتر البته با شرایط خاص، دارد. شهرهایی که در اولویت هستند عبارتند از : مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز که در ادامه بیشتر به نحوه همکاری و دارا بودن شرایط مورد نظر می‌پردازیم.

نمایندگی درب فریم لس
نمایندگی درب فریم لس

شرایط اخذ نمایندگی درب فریم لس

  • اعطای نمایندگی صرفاً در غالب فروش و بازاریابی بوده و پروسه فنی و مهندسی طراحی، ساخت و نصب درب فریم لس توسط مجموعه ایتال دُر انجام می‌شود.
  • فروش بر اساس لیست قیمت مصوب شرکت و آیین نامه‌های اجرایی انجام می‌شود و نمایندگان فروش محترم نباید خارج از قیمت مصوب از مشتریان دریافتی داشته باشند.
  • در هر شهر تنها یک نماینده فروش خواهیم داشت و فروشگاه مورد نظر از نظر مساحت می‌بایست حداقل 50 متر مربع باشد.
  • شرکت ITALDOOR با دریافت هزینه اقدام به طراحی و اجرای دکور نمایشگاه همراه با نمونه مدل‌های درب فریم لس می‌نماید.
  • جهت اعطای نمایندگی درب فریم لس با عاملین محترم قرارداد یکساله منعقد می‌گردد و نمایندگان متعهد می‌شوند تنها با مجموعه ایتال درب همکاری داشته باشند.
  • متقاضیان محترم می‌بایست، حائز شرایط عمومی (سن زیر 50 سال، عدم سوء سابقه و اعتیاد و مدرک تحصیلی بالای دیپلم) باشند.

پروسه اخذ نمایندگی درب فریم لس چگونه انجام می‌شود؟

  1. ارائه درخواست مکتوب همراه با ارسال عکس و فیلم از فضای فروشگاه و آدرس دقیق
  2. ارسال مدارک شناسایی صاحب کسب و کار و رزومه ای کوتاه
  3. تکمیل فرم طراحی و اجرای دکوراسیون نمایشگاهی
  4. ارائه پیش فاکتور و پرداخت از جانب متقاضی
  5. آغاز فرایند طراحی و اجرای دکوراسیون و نمونه درب فریم لس
نمایندگی درب فریم لس
نمایندگی درب فریم لس

فرآیند فروش از طریق نمایندگی چگونه انجام می‌شود؟

پروسه اندازه برداری و بازدید اولیه از فضای مورد نظر مشتریان توسط نمایندگان محترم انجام می‌شود. پس از اندازه برداری و ارائه اطلاعات پروژه مانند آدرس و نام کارفرما پیش فاکتور از طرف شرکت تنظیم می‌گردد و پس از پرداخت وجه، اندازه برداری جهت ساخت توسط تکنسین شرکت انجام و فرایند ساخت درب فریم لس آغاز می‌گردد. پس از تولید محصولات همراه با تیم نصب به محل پروژه ارسال و نصب می‌شود. توجه داشته باشید که عزیزان همکار با دریافت نمایندگی درب فریم لس در شهر خود از %15 تخفیف همکاری برخوردار می‌شوند.

نمایندگان فروش فعال از چه امتیازاتی برخوردار می‌شوند؟

  • سفارشات نمایندگی‌های فعال تر که میانگین فروش بالاتری دارند، در اولویت قرار می‌گیرد.
  • محصولات جدید و سمپل‌های جدید به صورت رایگان در فروشگاه‌های فعال نصب می‌شوند.
  • فروشگاه‌هایی که نمایندگی درب فریم لس را دریافت کنند و فروش مناسبی داشته باشند تخفیف بیشتری خواهند داشت.
  • تبلیغات محیطی و دیجیتال به صورت رایگان برای نمایندگی‌های فروش فعال انجام می‌شود.

آموزش ساخت درب فریم لس در هر کدام از این جنس‌ها و متریال‌ها از اصول و استانداردهای خاص خود تبعیت می‌کند. تولید کنندگان می‌توانند انواع مختلف این درب‌ها را به صورت یک تکه و یا چند تکه طراحی و تولید کرده و برای آن‌ها امکانات و ویژگی‌های خاصی در نظر بگیرند تا مطابق با میل و نیاز متقاضیان بوده و دغدغه‌های آن‌ها را پاسخ دهند. نکته مهمی که باید در آموزش ساخت درب فریم لس به آن دقت داشته باشید انتخاب یراق آلات مناسب است. برای نمونه در حال حاضر قفل‌های مگنتی یکی از شناخته شده‌ترین انواع قفل‌ها هستند که برای درب‌های چهارچوب مخفی کاربرد دارند.

با نصب این نوع قفل بر روی درب فریم‌لس و با نزدیک شدن لنگه به چهارچوب، درب مورد نظر بسته خواهد شد. این درب باید لولای مرغوبی هم داشته باشد. یکی از مهمترین مزایای آموزش ساخت درب فریم لس آشنا شدن با ابعاد و اندازه‌های این درب‌ها است. تولید کنندگان می‌توانند درب بدون چهارچوب را در ابعاد و اندازه‌های مد نظر شما و به صورت کاملا سفارشی تولید کنند. پس اگر محل نصب، اندازه استانداردی ندارد نگران نباشید و دغدغه‌ای به خود راه ندهید. به طور کلی ابعاد استانداردی که برای این درب در نظر گرفته می‌شود ۹۰ در ۲۱۵ سانتی‌متر است.

پیش از آموزش ساخت درب فریم لس باید به موارد کاربرد آن نیز دقت داشته و بدانید که این محصول در دکوراسیون‌های داخلی با طرح‌های ساده و شیک کاربرد داشته و برای نصب در محیط‌های مینیمال و مدرن مناسب به نظر می‌رسد. چراکه تجهیزات سخت افزاری آن به هیچ عنوان مشخص و قابل مشاهده نیستند. همین موضوع نیز کمک می‌کند تا به شیک‌تر شدن فضای مد نظر منجر شوند. در آموزش ساخت درب فریم لس باید به روکش‌های این درب‌ها نیز توجه داشته باشید و بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

در حال حاضر برای این محصولات انواع روکش چوب، پلی وود، پی وی سی، روکش طرح سرامیک و…. در نظر گرفته می‌شود که هر کدام مناسب کاربرد در فضای خاصی هستند.

تاریخ انتشار : 1403/07/13 منبع : Frameless door sales representative

امتیاز شما به این مقاله 5